Reklamacje i zwroty

1. Wszelkie zastrzeżenia prosimy zgłaszać wraz ze zdjęciami na adres: sklep@woodnest.pl

2. Reklamacja może zostać złożona z tytułu rękojmi lub 24 miesięcznej gwarancji.

Oferujemy produkty w pełni dopasowane do Twoich potrzeb i wymagań, dlatego też zachęcamy do składania zamówień z uwagą i rozwagą, ponieważ z chwilą rozpoczęcia procesu produkcyjnego nie będzie już możliwości anulowania zamówienia lub dokonywania w nim zmian, a zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (t.j. z dnia 9 marca 2017, Dz.U. 2017, poz. 683) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, zatem istotnym jest, by dokładnie sprawdzić zamówienie przed sfinalizowaniem zakupu. Wszelkie reklamacje możliwe będą dopiero po otrzymaniu produktu lub w przypadku nie wywiązania się przez Sprzedawcę z terminu wykonania usługi.

3. Reklamacje w przypadku wady technicznej powstałej w procesie produkcji oraz w przypadku braku elementów trzeba zgłosić w ciągu 10 dni od daty dostarczenia produktu. Sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za wady po przekroczeniu tego terminu.

4. O przyjęciu reklamacji do realizacji przez Gwaranta albo też o uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Kupujący będzie powiadomiony mailowo w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o zgłoszeniu reklamacji w wyjątkowych przypadkach termin może wydłużyć się o siedem dni.

5. Zwrot produktu można dokonać w ciągu 14 dni bez podania przyczyny na adres: Jasińskiego 24, 37-700 Przemyśl

*zwrotowi nie podlega:

– produkt, który został zmontowany

– produkt prefabrykowany, czyli wykonany pod indywidualne zamówienie klienta

– materace, które zostały rozpakowane z oryginalnego zabezpieczenia (tj. folia zabezpieczająca)

Gwarancja nie obejmuje:

1. Wady, uszkodzeń mechanicznych, braków ilościowych, które można było zauważyć przy dostawie.

2. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, montażu lub przetransportowywania we własnym zakresie.

3. Uszkodzenia powstałe w związku z nieprawidłową konserwacją mebli (działanie wilgoci, temperatury, wyłamane elementy).

4. Uszkodzenia wynikłe z przeróbki lub naprawy mebli wykonane przez Kupującego lub na jego zlecenie. Towary wykonywane pod specjalne zamówienie klienta nie podlegają zwrotom.

5. Zmiany koloru powodowane utlenieniem i nasłonecznieniem sosny, w przypadku mebli białych istnieje możliwość odbarwień powodowanych naturalną strukturą drewna sosnowego (zmiana barwy, sęków i słojów).

6. Wad związanych ze złym przechowywaniem tj. zła temperatura, wilgotność, bądź konserwacja nieodpowiednimi specyfikami.

7. Kiedy powodem obniżenia ceny jest wada towaru, o której wiadome było w momencie zakupu nie można zgłaszać reklamacji w stosunku do tej wady, na którą została udzielona obniżka ceny.

8. Różnice w wyglądzie mebli mogą wynikać z ustawień komputera.

9. Różnice w kolorach, układzie sęków i słojów nie mogą być reklamowane.

10. Sęki są charakterystyczną cechą drewna i nie są powodem do reklamacji.

11. Naturalne „skazy” oraz sęki występujące w strukturze drewna celowo zachowane w procesie tworzenia mebli podkreślają ich autentyczność i naturalne piękno.

12. Różnice rozmiarów materaców, które są związane z właściwościami materiałów z jakich są one wykonane sięgają do 1 cm.

13. Wszelkie śruby, a także wkręty proszę wkręcać delikatnie i powoli, w celu uniknięcia pęknięć. NIE WKRĘCAĆ okuć blisko krawędzi!

Zasady użytkowania mebli:

1. Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem.

2. Meble należy użytkować w pomieszczeniach zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi wpływami atmosferycznymi.

3. Meble mogą wydzielać zapach do 72 godzin.

4. Wymagane jest równe ustawienie (wypoziomowanie mebli).

5. Należy unikać kontaktu polakierowanych powierzchni z wysokimi temperaturami, rozpuszczalnikami, środkami chemicznymi. Czynniki te mogą wpłynąć na uszkodzenie powłoki lakierowanej objawiającej się w postaci odbarwień i zmatowień.

Zasady konserwacji mebli:

1. Meble należy czyścić suchą lub lekko wilgotną, miękką tkaniną, po czym należy powierzchnie czyszczone wytrzeć do sucha.

2. Producent nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powłok lakierniczych spowodowanych użyciem środków chemicznych. Dopuszcza się stosowanie środków czyszczących dostępnych w handlu, pod warunkiem wcześniejszego sprawdzenia powłok lakierniczych w miejscach niewidocznych.