Wysyłka i płatności
W sklepie Woodnest dostępnych jest kilka opcji płatności i wysyłki.
OPCJE PŁATNOŚCI
Szybkie płatności online iMoje
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest firma iMoje.pl. Realizację zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu płatności. Płatności możliwa jest poprzez bankowość elektroniczną – szybki przelew, płatności kartowe, BLIK
Przelew tradycyjny na konto bankowe
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Aby zapłacić standardowym przelewem, prosimy wybrać opcję przelew bankowy. Możliwa jest również płatność przelewem poprzez iMoje.pl, podczas wyboru opcji płatności kliknij INNE. Pojawi się do pobrania standardowy druczek wpłaty. Należy się nim posłużyć podczas wizyty w banku. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do realizacji. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania środków na koncie.
Dane do przelewu:
Numer konta: 36 1050 1562 1000 0090 3283 1381
Sweet Baby Room Sp. z o.o.
Podwisłocze 21, 35-309 Rzeszów
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
Faktura – jeśli chcesz otrzymać fakturę vat za nabyte produkty należy w uwagach do zamówienia wpisać taką informację.
W przeciwnym wypadku nie będzie możliwości wystawienia faktury.
KOSZTY DOSTAWY
Usługi kurierskie świadczone są przez firmę DPD, FEDEX, GLS.
Koszt wysyłki wynosi:
- 60 zł
W przypadku zamówienia kilku produktów, stosowany jest jednorazowy koszt od najdroższego produktu w koszyku.
Odbierając paczkę z zamówieniem należy otworzyć ją i dokładnie sprawdzić zawartość przy kurierze – dotyczy to szczególnie mebli. W przypadku uszkodzonej paczki należy spisać z kurierem protokół szkody. Niesprawdzenie paczki i niespisanie protokołu będzie skutkował brakiem możliwości reklamacji.
Zamówienia zawierające produkty mogą być wysyłane w kilku paczkach w niezależnym od siebie terminie.
UWAGA! Czas realizacji może się wydłużyć ze względu na zmieniającą się sytuację w kraju. Prosimy wziąć to pod uwagę
Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość sprawdzenia na bieżąco statusu swojego zamówienia poprzez zalogowanie się do swojego konta.
Czas realizacji zamówienia na konkretny produkt jest podany w opisie oferty.
Czas realizacji liczymy od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.
Czas ten może ulec zmianie / wydłużyć się np. dni wolne ustwowo od pracy, weekendy i w okresie świątecznym.
Do czasu realizacji nie zalicza się czas dostawy (ok. 1-2 dni przy przesyłkach krajowych, dłużej przy przesyłkach zagranicznych do krajów Unii Europejskiej).
Czas dostawy to zobowiązanie przewoźnika, a nie firmy Sweet Baby Room dlatego nie dajemy gwarancji na terminowe dostarczenie przesyłki po przekazaniu jej kurierowi.
W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie będzie możliwa w podanym terminie lub zostanie znacznie przekroczona z jakiegoś powodu, otrzymasz stosowną informację oraz zostaniesz poproszony o podjęcie decyzji dotyczącej dalszego postępowania.
Zamówienia na towary o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości zamówienia (czyli po upływie czasu najdłuższego z podanych).